
Välkommen till höstens leverantörsdag för ramavtalsleverantörer
inom varor och tjänster.
Program
08.30 - 09.00
Registrering, samt kaffe och smörgås
09.00 - 09.05
Välkommen
Agneeta Anderson, avdelningschef på Statens inköpscentral
09.05 - 09.45
Nya LOU
Axel Krantz och Gabriella Sydorw från Statens inköpscentral
09.45 - 10.30
Särskilda arbetsrättsliga kontraktsvillkor
Viktor Anseus från Statens inköpscentral
10.30 - 10.50
Kaffepaus
10.50 - 11.20
E-handel inom staten
Anderz Petersson från ESV och Martin Forsberg från SFTI
11.20 - 11.40
Förstudier och upphandlingar
11.40 - 12.20
Information från förvaltningsenheten
12.20 - 12.30
Frågor och diskussion
12.30
Avslutning med gemensam lunch
När och var?
Fredagen den 17 november 2017, klockan 08.30 - 13.30, Radisson Blu Waterfront, Nils Ericsons Plan 4, Stockholm
En vägbeskrivning finner du här.
Målgrupp
Seminariet vänder sig till ramavtalsleverantörer inom varor och tjänster.
Observera att dagen inte riktar sig till leverantörer inom IT och telekom, samt resor och konferenser. Vi erbjuder särskilda leverantörsdagar för er som är ramavtalsleverantörer inom dessa områden.
Anmälan
Anmäl dig senast måndagen den 13 november 2017.
Lämna gärna dina synpunkter på vilka frågor du vill att vi berör under dagen och uppge eventuella behov rörande kosten.
Seminariet är kostnadsfritt och antalet platser är begränsat. Anmälan är bindande, men kan överlåtas. Vid förhinder ska avanmälan ske senast tre dagar före seminariet. Notera att du vid utebliven avanmälan debiteras.
Kontakta oss vid frågor!
Du är välkommen att höra av dig med frågor via e-post: info@avropa.se eller telefon 08-700 07 70
Välkommen!