Till innehåll på sidan

Kontorsmateriel

Avtalsperiod: 2023-10-02 - 2027-10-01

Detta ramavtal omfattar kontorsmateriel som används inom den dagliga verksamheten. Sortimentet är fördelat på 10 olika varugrupper samt tillhörande tjänster för skåpservice, avisering och inbärning. 

Exempel på produkter som ingår i det avtalade sortimentet:

  • Skrivbordsartiklar, block och pennor
  • Arkivering, förvaring och sortering
  • Almanackor, planering och konferensmaterial
  • Post, emballage och kuvert
  • Kontorsmaskiner, batterier, elartiklar
  • Datortillbehör och ergonomiska produkter
     

Ramavtalet omfattar inte kontorspapper, hygien- och städprodukter, möbler och inredning eller IT-tillbehör. 

Vid avrop används den fastställda rangordningen.

Rangordnat ramavtal Ramavtalen inom detta område är rangordnade. Detta innebär att du i första hand ska vända dig med ditt avrop till den leverantör som rangordnats med nummer 1.

  • Namn Senast uppdaterad
Senast ändrad: 2024-04-02