Ja det måste ni göra.
Alla som avser att avropa förmedling av e-faktura till internetbank från ramavtalet bör ta kontakt med sin bank eftersom detta är en specifik tjänst som behöver avtalas separat. Tjänsten kan innebära en kostnad för er och eventuellt också ett visst åtagande, till exempel när det gäller förvaring av kundernas ansökningar om internetbanksfakturor.