Leverantörsdag för ramavtalsleverantörer inom IT och telekom samt varor och tjänster

Datum:
Sista datum för anmälan:
Aktivitet:
Leverantörsdag för ramavtalsleverantörer inom IT och telekom samt inom varor och tjänster
Plats:
Digitalt - Länk skickas ut efter anmälan
Status:
Anmälan

Banner bredare.png

Välkommen till en leverantörsdag för ramavtalsleverantörer inom IT och telekom samt varor och tjänster

Varmt välkomna till digital gemensam Leverantörsdag för IT och telekom samt varu- och tjänsteleverantörer. Vi får som vanligt information från våra enhetschefer kring vad som är på gång på upphandlingsenheterna/förvaltningshenheten och även besök av våra gäster från SFTI som kommer att tala om vad som är aktuellt inom e-handel och e-faktura. Därtill uppmärksammas även att Statens inköpscentral firar 10 år!

 

Program

09.00 - 09.05
Statens inköpscentral och avdelningschef Anna Clara Törnvall Wittgren hälsar välkommen

09.05 - 09.35
Aktuellt på upphandlingsenheterna/förvaltningsenheten, enhetscheferna informerar

 

09.35 - 09.50
Tips och råd från Statens inköpscentral samt eventuella frågor som inkommit

 

09.50 - 10.00
Paus

 

10.00 - 10.45
Aktuellt inom e-handel och e-faktura, SFTI presenterar

 

10.45 - 10.50
Avslutning

Med reservation för ändringar i programmet

 

När och var?

Onsdag den 21 april, klockan 09.00-11.00 ca, via länk som kommer att skickas ut efter anmälan.

 

Målgrupp

Webbinariet vänder sig till ramavtalsleverantörer inom IT och telekom samt varor och tjänster.
Observera att vi kommer att bjuda in till särskild leverantörsdag för ramavtalsleverantörer inom Resor och Konferenser.

 

Anmälan

Du anmäler dig senast klockan 16.00, tisdag den 20 april 2021. I samband med anmälan kan du föra fram önskemål om frågor.

 

Kontakta oss vid frågor!

Du är välkommen att höra av dig med frågor till Ramavtalsservice på Statens inköpscentral, ramavtalsservice@kammarkollegiet.se

 

Välkommen!

Senast ändrad: 2021-03-24