Leverantörsdag för ramavtalsleverantörer inom IT och telekom samt varor och tjänster
Välkommen till leverantörsdagen för ramavtalsleverantörer inom IT och telekom samt varor och tjänster
Varmt välkomna till digital gemensam Leverantörsdag för IT och telekom samt varu- och tjänsteleverantörer.
Ni kommer få information från våra enhetschefer kring vad som är på gång på upphandlingsenheterna/förvaltningsenheten, information om hur vi beaktar tillgänglighet i våra upphandlingar, vi går igenom hur vår förstudieprocess går till och får även besök av våra gäster från SFTI som kommer tala om vad som är nytt inom e-handel och e-faktura.
Program
09.00 - 09.05
Statens inköpscentral och avdelningschef Anna Clara Törnvall Wittgren hälsar välkommen
09.05 - 09.35
Aktuellt inom e-handel och e-faktura, SFTI presenterar
09:35 – 09:55
Förstudieprocessen på Statens inköpscentral
09.55 – 10.05
Paus
10.05 - 10.35
Aktuellt på upphandlingsenheterna/förvaltningsenheten, enhetscheferna informerar
10.35 – 11.05
Hur Statens inköpscentral beaktar tillgänglighet i upphandling av ramavtal
11.05 – 11.15
Avslutning
Med reservation för ändringar i programmet
När och var?
Onsdag den 27 april, klockan 09.00 – 11.15 ca, via länk som kommer att skickas ut efter anmälan (senast dagen innan).
Målgrupp
Webbinariet vänder sig till ramavtalsleverantörer inom IT och telekom samt varor och tjänster.
Observera att vi bjuder in till särskild leverantörsdag för leverantörer inom resor och konferenser.
Anmälan
Senast klockan 16.00, måndag den 25 april 2022.
I samband med anmälan kan du föra fram önskemål om frågor. Informationstillfället är kostnadsfritt. Anmäl eventuellt förhinder, till info@avropa.se, så snart som möjligt.
Kontakta oss vid frågor!
Du är välkommen att höra av dig med frågor till Ramavtalsservice på Statens inköpscentral: ramavtalsservice@kammarkollegiet.se
Välkomna!