Till innehåll på sidan

Leverantörsdag för ramavtalsleverantörer inom IT och telekom samt varor och tjänster

Datum:
Sista datum för anmälan:
Aktivitet:
Leverantörsdag för ramavtalsleverantörer inom IT och telekom samt varor och tjänster
Plats:
Länk skickas ut efter anmälan, senast dagen innan
Status:
Sista anmälningsdatum har passerat


Skärmklipplevdag22.PNG

Välkommen till leverantörsdagen för ramavtalsleverantörer inom IT och telekom samt varor och tjänster


Varmt välkomna till digital gemensam Leverantörsdag för IT och telekom samt varu- och tjänsteleverantörer.
Ni kommer få information från våra enhetschefer kring vad som är på gång på upphandlingsenheterna/förvaltningsenheten, information om hur vi beaktar tillgänglighet i våra upphandlingar, vi går igenom hur vår förstudieprocess går till och får även besök av våra gäster från SFTI som kommer tala om vad som är nytt inom e-handel och e-faktura.

 

Program

09.00 - 09.05
Statens inköpscentral och avdelningschef Anna Clara Törnvall Wittgren hälsar välkommen
 

09.05 - 09.35
Aktuellt inom e-handel och e-faktura, SFTI presenterar

09:35 – 09:55
Förstudieprocessen på Statens inköpscentral

09.55 – 10.05
Paus

 

10.05 - 10.35
Aktuellt på upphandlingsenheterna/förvaltningsenheten, enhetscheferna informerar

10.35 – 11.05
Hur Statens inköpscentral beaktar tillgänglighet i upphandling av ramavtal

11.05 – 11.15
Avslutning

 
Med reservation för ändringar i programmet

 

När och var?

Onsdag den 27 april, klockan 09.00 – 11.15 ca, via länk som kommer att skickas ut efter anmälan (senast dagen innan).

 

Målgrupp

Webbinariet vänder sig till ramavtalsleverantörer inom IT och telekom samt varor och tjänster.
Observera att vi bjuder in till särskild leverantörsdag för leverantörer inom resor och konferenser.

 

Anmälan

Senast klockan 16.00, måndag den 25 april 2022.
I samband med anmälan kan du föra fram önskemål om frågor. Informationstillfället är kostnadsfritt. Anmäl eventuellt förhinder, till info@avropa.se, så snart som möjligt.

Kontakta oss vid frågor!

Du är välkommen att höra av dig med frågor till Ramavtalsservice på Statens inköpscentral: ramavtalsservice@kammarkollegiet.se

 

Välkomna!

 

Senast ändrad: 2022-03-18