Nyheter
Påminnelse om att avropa från delområden Annonseringsverktyg och Kampanjer innan de löper utDelområdena Annonseringsverktyg och Kampanjer inom Mediebyråtjänster gäller till och med 2022-06-30. Vi påminner därför om, då behov föreligger....
1 juni 2022Nationella upphandlingsstrategin
-
Mål 1
Offentlig upphandling som strategiskt verktyg för en god affär.
-
Mål 2
Effektivare offentliga inköp.
-
Mål 3
En mångfald av leverantörer och en väl fungerande konkurrens.
-
Mål 4
En rättssäker offentlig upphandling.
-
Mål 5
En offentlig upphandling som främjar innovationer och alternativa lösningar.
-
Mål 6
En miljömässigt ansvarsfull offentlig upphandling.
-
Mål 7
Offentlig upphandling som bidrar till ett mer socialt hållbart samhälle..
Mediebyråtjänster - Kampanjer
Tidigare ramavtal
Avtalsperiod: 2018-07-01 - 2022-06-30 Förlängningsoption max t.o.m. 2022-06-30
Delområde Kampanjer omfattas av:
- Medieanalys, mediestrategi, medieval, samt övrig rådgivning
- Förhandling och köp av medieutrymme
- Bevakning, studerande och analys av prioriterade målgrupper
- Projektledning
- Efterkontroll och uppföljning.
Avropsformen är förnyad konkurrensutsättning vilket innebär att samtliga angivna ramavtalsleverantörer tilldelas avropsförfrågan.
Detta innebär att samtliga ramavtalsleverantörer bjuds in att på nytt lämna avropssvar i enlighet med de villkor som anges i ramavtalet.
Förnyad konkurrensutsättning Avropsrutinen för detta ramavtal är en förnyad konkurrensutsättning. Detta innebär att du ska fråga alla leverantörer inom aktuellt område.
-
Dentsu Sweden AB
Kontakt vid frågor: Mikaela Roxenmo Espinola 08-55540400 Avtalsnummer: 23.3-5032-17:003 -
Nowa Kommunikation AB
Kontakt vid frågor: Michael Stenfeldt Avtalsnummer: 23.3-5032-17:004 -
Scream Mediabyrå AB
Kontakt vid frågor: Ragnar Tingström 076-5408425 Avtalsnummer: 23.3-5032-17:002
-
Namn Senast uppdaterad
-
Upphandling
Upphandlingsdokument (.pdf)
2018-06-29 -
Avropsstöd
Vägledning Mediebyråtjänster (.pdf)
2021-08-25