Till innehåll på sidan

Mediebyråtjänster - Kampanjer

Tidigare ramavtal

Avtalsperiod: 2018-07-01 - 2022-06-30 Förlängningsoption max t.o.m. 2022-06-30

Delområde Kampanjer omfattas av:

- Medieanalys, mediestrategi, medieval, samt övrig rådgivning

- Förhandling och köp av medieutrymme

- Bevakning, studerande och analys av prioriterade målgrupper

- Projektledning

- Efterkontroll och uppföljning.

Avropsformen är förnyad konkurrensutsättning vilket innebär att samtliga angivna ramavtalsleverantörer tilldelas avropsförfrågan.
Detta innebär att samtliga ramavtalsleverantörer bjuds in att på nytt lämna avropssvar i enlighet med de villkor som anges i ramavtalet.

 

Förnyad konkurrensutsättning Avropsrutinen för detta ramavtal är en förnyad konkurrensutsättning. Detta innebär att du ska fråga alla leverantörer inom aktuellt område.

  • Namn Senast uppdaterad
Senast ändrad: 2022-09-09