Till innehåll på sidan

Kontorsmateriel

Tidigare ramavtal

Avtalsperiod: 2019-09-30 - 2023-09-29 Förlängningsoption max t.o.m. 2023-09-29

Detta ramavtal omfattar kontorsmateriel fördelat på 10 olika varugrupper samt tillhörande tjänster för skåpservice, avisering och inbärning. Ramavtalet omfattar inte kontorspapper, hygien- och städprodukter, möbler och inredning eller IT-tillbehör.

Obs! För att börja avropa på det nya ramavtalet vill ramavtalsleverantören Staples att alla avropsberättigade myndigheter fyller i "Blankett för anmälan av avrop" och skickar den till:

anbud.corporate.SE@lyreco.com

Blanketten fungerar som underlag för registrering mot rätt avtal och prislista i Staples system. Den fungerar också som underlag för att ansluta det nya ramavtalet till myndigheters e-handelssystem.

En leverantör Vid avrop ska du vända dig direkt till den leverantör som tilldelats avtal för det upphandlingsområde som motsvarar ditt behov.

Senast ändrad: 2023-09-04