Nyheter
PrisjusteringFrån och med 2022-03-01 justeras priserna i avtalat sortiment för hygien- och städprodukter i enlighet med villkor i ramavtalet.
24 februari 2022Nationella upphandlingsstrategin
-
Mål 1
Offentlig upphandling som strategiskt verktyg för en god affär.
-
Mål 2
Effektivare offentliga inköp.
-
Mål 3
En mångfald av leverantörer och en väl fungerande konkurrens.
-
Mål 4
En rättssäker offentlig upphandling.
-
Mål 5
En offentlig upphandling som främjar innovationer och alternativa lösningar.
-
Mål 6
En miljömässigt ansvarsfull offentlig upphandling.
-
Mål 7
Offentlig upphandling som bidrar till ett mer socialt hållbart samhälle..
Hygien- och städprodukter
Tidigare ramavtal
Avtalsperiod: 2018-11-01 - 2021-10-31 Förlängningsoption max t.o.m. 2022-10-31
Ramavtalsområdet omfattas av sju produktgrupper. Alla villkor är fastställda och avrop görs från en ramavtalsleverantör.
Varugrupper som ingår i ramavtalet:
- Handskar och skydd
- Påsar och Säckar
- Servering
- Personlig Hygien
- Rengöringsmedel
- Hygien och Torkpapper
- Städredskap och Tillbehör
En leverantör Vid avrop ska du vända dig direkt till den leverantör som tilldelats avtal för det upphandlingsområde som motsvarar ditt behov.
-
Procurator Sverige AB
Kontakt vid frågor: Kundtjänst 020-551310 Johan Grottling 01051-72668 Avtalsnummer: 23.3-9083-17:001
-
Namn Senast uppdaterad
-
Upphandling
Upphandlingsdokument (.pdf)
2018-10-16 Frågor och svar - Upphandlingsdokument (.pdf)
2018-10-16 -
Avropsstöd
Vägledning Hygien och städprodukter (.pdf)
2018-10-09