Nyheter
CogiDocs AB namnändrar till Azets Document Solutions ABDen 1 juli namnändrar CogiDocs AB till Azets Document Solutions AB. Inga ändringar i övrigt. CogiDocs AB har ramavtal inom Skanningstjänst (leverantörsfakturor).
16 juni 2021Nationella upphandlingsstrategin
-
Mål 1
Offentlig upphandling som strategiskt verktyg för en god affär.
-
Mål 2
Effektivare offentliga inköp.
-
Mål 3
En mångfald av leverantörer och en väl fungerande konkurrens.
-
Mål 4
En rättssäker offentlig upphandling.
-
Mål 5
En offentlig upphandling som främjar innovationer och alternativa lösningar.
-
Mål 6
En miljömässigt ansvarsfull offentlig upphandling.
-
Mål 7
Offentlig upphandling som bidrar till ett mer socialt hållbart samhälle..
Skanningtjänst (leverantörsfakturor)
Tidigare ramavtal
Avtalsperiod: 2017-06-19 - 2021-06-18 Förlängningsoption max t.o.m. 2021-06-18
Samtliga kontrakt har upphört att gälla, men informationen om ramavtalet finns kvar under en övergångsperiod.
Ramavtalet
Ramavtalet för Skanningtjänst omfattar skanning och tolkning av leverantörsfakturor. Ekonomistyrningsverket (ESV) har tecknat ramavtal med Azets Document Solution AB (tidigare S4F Progress AB och CogiDocs) avseende tjänst för skanning av leverantörsfakturor.
Tolkning av leverantörsfakturorna görs utifrån en miniminivå eller en utökad nivå. Arkiveringstjänst var också möjligt att avropa vid behov.
Giltighetstid
Ramavtalet kunde avropas till och med den 18 juni 2021. Avropsavtal (kontrakt) kan vara giltiga till och med 30 juni 2023.
Avrop
Avrop skedde via samrådsförfarande
Personuppgiftslagen (PuL) och personuppgiftsbiträdesavtal
Prisjustering
För Ramavtalet gäller de priser som anges i Ramavtalsbilaga 4. Priserna anges exklusive mervärdesskatt. Leverantören får en gång per år från och med år 2020 ändra avtalade priser. Kammarkollegiet har godkänt en prishöjning med 1,95 procent som gäller från och med den 1 januari 2020.
Enligt avtal Kontrollera noga vilka villkor som gäller för avrop när du ska använda detta ramavtal. På denna sida hittar du dokument som hjälper dig att använda ramavtalen på rätt sätt.
-
Azets Document Solutions AB
Kontakt vid frågor: Minna Paajanen 070-557 15 20 Avtalsnummer: 535/2017
-
Namn Senast uppdaterad
-
Upphandling
Förfrågningsunderlag (.pdf)
2017-12-05 Bilaga 1 - Kravspecifikation (.xlsx)
2017-12-05 Bilaga 2 - Prisformulär (.xlsx)
2017-12-05 Bilaga 3 - Referenser (.docx)
2017-12-05 Bilaga 4 - Ramavtal (.pdf)
2017-12-05 Bilaga 5 - Allmänna villkor (.pdf)
2017-12-05 Bilaga 6 - Mall för avropsavtal (.pdf)
2017-12-05 Bilaga 7 - Definitioner (.pdf)
2017-12-05 Bilaga 8 - Avropsförfarande (.pdf)
2017-12-05 Bilaga 9 - Standarder och versioner (.pdf)
2017-12-05 Bilaga 10 - Berättigade att använda ramavtalet (.pdf)
2017-12-05 Bilaga 11 - Beskrivning Statens servicecenter (.pdf)
2017-12-05 -
Avropsstöd
Vägledning (.pdf)
2019-10-29 Instruktion för avrop via samråd (.pdf)
2017-12-05 Mall för kontrakt (.docx)
2018-12-10 Mall för avropsförfrågan (.docx)
2018-12-12 Mall priser i kontrakt (.xlsx)
2019-10-29 Mall för specifikation av uppdrag (.docx)
2018-12-10 Mall för tid- och projektplan (.docx)
2018-12-10 Mall kontaktpersoner i kontrakt (.docx)
2019-03-22 Utkast till Instruktion till personuppgiftsbiträdesavtal (.docx)
2018-12-10 Mall Frågor som ska besvaras av leverantören (.docx)
2020-02-24