Välkommen till Nätverksträff för små och medelstora myndigheter den 28 november!
Avropar du från Statens inköpscentrals ramavtal och känner att behöver stöd i processen? Eller vill du få en tydligare bild av hur avrop fungerar i praktiken? Oavsett om du arbetar på en mindre myndighet eller på en större men saknar det stöd du behöver, så är den här träffen för dig!
Fokus för nätverksträffen är praktiskt lärande och erfarenhetsutbyte. Genom temadiskussioner och workshops får du möjlighet att delta aktivt. Du får öva på fiktiva avrop och diskutera konkreta utmaningar tillsammans med andra deltagare. Tillsammans skapar vi ett interaktivt forum där vi lär av varandra och får stöd i avropsfrågor utifrån verkliga situationer.
Vi får även besök av Statens servicecenter, som kommer att gästa träffen och berätta hur de arbetar med e-handel.
Kom och dela erfarenheter, ställ frågor och knyt kontakter med andra i liknande situation. Vi ser fram emot att träffas och skapa en dialog om både avrop och upphandling!
Program
08.30 – 09.00 - Registrering, kaffe och smörgås
09.00 – 09.15 - Inledning och praktisk information
09.15 – 11.30 - Att göra avrop från Statens inköpscentrals ramavtal
11.30 – 12.30 - Lunch
12.30 – 14.00 - Temadiskussioner och workshop
14.00 – 14.30 - Fika
14.30 – 15.30 - Statens servicecenter och Statens inköpscentral om e-handel
Med reservation för ändringar
Anmälan
Anmälan sker via knappen ovan. Nätverksträffen är kostnadsfri. Anmäl eventuellt förhinder till ramavtalsservice@kammarkollegiet.se så snart som möjligt.
Målgrupp
Nätverksträffen vänder sig främst till dig som arbetar på en mindre eller mellanstor myndighet och som avropar på Statens inköpscentrals ramavtal.
Plats
Vi träffas på World Trade Center, Klarabergsviadukten 70 i Stockholm.
Observera:
- Ta med egen dator. Den kommer att användas under workshopmomenten.
Kontakta oss
Vid frågor om nätverksträffen, kontakta oss gärna!
Vår e-post är: SICNatverk@Kammarkollegiet.se
Varmt välkommen!