Till innehåll på sidan

Uppstartsmöte för Ramavtalsleverantörer inom Konferens och möten den 7 februari

Datum:
Sista datum för anmälan:
Aktivitet:
Uppstartsmöte för ramavtalsleverantörer inom Konferens och möten
Plats:
Skype - Länk skickas ut efter anmälan, någon dag innan webbinariet
Status:
Sista anmälningsdatum har passerat


Välkommen till uppstartsmöte för Ramavtalsleverantörer inom Konferens och möten

Statens inköpscentral vid Kammarkollegiet bjuder in till uppstartsmöte. Inbjudan vänder sig till tilldelade Ramavtalsleverantörer inom Konferens och möten 2024.

Webbinariets agenda innehåller bland annat en presentation av Statens inköpscentral, ansvar som Ramavtalsleverantör, presentation av ramavtalsområdet innehållande en demovisning på avropa.se samt övriga avtalsfrågor.

 

När och var?

Webbinariet äger rum onsdag den 7 februari 2024, klockan 09.00-10.30 via Skype.


Se mer information för hur du ansluter dig till Skypemötet i utskicket som kommer efter anmälan, någon dag innan webbinariet. Du behöver inte ha Skype installerat/konto för att kunna ansluta (med reservation för undantag).


Målgrupp

Webbinariet är ett uppstartsmöte för våra befintliga ramavtalsleverantörer inom Konferens och möten. Antalet platser är begränsat.


Anmälan

Du anmäler dig via vår webbplats avropa.se senast måndag den 5 februari, klockan 09.00. Webbinariet är kostnadsfritt. Anmäl eventuellt förhinder till info@avropa.se, så snart som möjligt.

Du kan också i samband med din anmälan framföra önskemål på frågor som du vill att vi berör under webbinariet.

 

Kontakta oss vid frågor!

Du är välkommen att höra av dig med frågor till ramavtalsansvarig Fredrik Ljungqvist, fredrik.ljungqvist@kammarkollegiet.se

 

Välkommen!

Senast ändrad: 2024-02-14