Kontorsmateriel
Fas: Upphandling
Startdatum: augusti 2022
Slutdatum: september 2023
Diarienummer: 23.3- 7205-2022
Nuvarande ramavtal avseende Kontorsmateriel löper till och med den 29 september 2023.
Statens inköpscentral har genomfört förstudien Kontorsmateriel för att kartlägga omfattning, inriktning, utformning och upplägg av kommande upphandling inom det aktuella området. Mer information går att läsa i förstudierapporten.
Upphandlingen påbörjas under augusti 2022 och planeras genomföras enligt tidsplan nedan.
Välkommen att kontakta Mattias Ek, ansvarig projektledare, vid frågor eller för att lämna synpunkter.
Extern remiss av delar av upphandlingsdokumenten
En extern remiss av delar av upphandlingsdokumenten genomfördes 2023-01-16 t.o.m. 2023-02-10. Sista svarsdag för den externa remissen har passerat.
Tidsplan
Upphandlingsfas | Beräknat klart | Status |
---|---|---|
Framtagning av underlag | Mars 2023 | Klar |
Annonsering | Maj 2023 | Klar |
Utvärdering | Juni 2023 | Pågående |
Tilldelningsbeslut | Augusti 2023 | Planerad |
Planerad start för nya avtal | September 2023 | Planerad |