Till innehåll på sidan

Internrevision och avtalsuppföljning - Rangordning

Avtalsperiod: 2024-03-02 - 2028-03-01

Ramavtalsområdet omfattar konsulttjänster för revision och granskning inom området Internrevision och avtalsuppföljning. Med det avses granskning av, men är inte begränsat till, följande typer av tjänster.

  • Granskning i form av internrevision.
  • Granskning av projekt.
  • Quality assurance av internrevisorer.
  • Granskning av intern styrning och kontroll.
  • Compliance och riskkontroll.
  • Granskning av operativa och strategiska risker som berör organisationens kärnverksamhet.
  • Granskning av myndighetens arbete med risk- och sårbarhetsanalys som en del av organisationens arbete med kontinuitetshantering.
  • Avtal och avtalsefterlevnad, såsom uppfyllelse av krav, fakturor, avtalstrohet, redovisning av statistik och granskning utan ISAE 3402, det vill säga utan bestyrkande.
  • Efterlevnad av Code of Conduct.

Uppdrag specificeras i samband med avrop.

För avrop understigande 240 timmar, använd i första hand rangordnat avrop. Prisbilagan finns under fliken gemensamma dokument när du väljer rangordning.

Här väljer du avropsform

Rangordnat ramavtal Ramavtalen inom detta område är rangordnade. Detta innebär att du i första hand ska vända dig med ditt avrop till den leverantör som rangordnats med nummer 1.

Senast ändrad: 2024-04-22