Till innehåll på sidan

Prenumerera via RSS

Kommundel 9

Avtalsperiod

2024-01-01 - 2027-12-31

Avropsform

  • Rangordnat ramavtal
  • Särskild fördelningsnyckel

Biträdande ramavtalsansvarig

Sandra Lukins

08-7000686


Detta delområde omfattar dagkonferens 5-60 personer och bokas direkt med anläggningen. I dagkonferenspaket ingår möteslokal, fm-fika, lunch och em-fika. 

Angivna priser är exklusive moms.

  • Avrop av konferenspaket sker genom rangordning. Om paketen för dagkonferens och helpension inte svarar mot efterfrågat behov så sker Avrop genom en särskild fördelningsnyckel. Detta avser förändringar som överstiger tio (10) procent av det aktuella Kontraktets värde. Uträkningsmall används för att enkelt kunna filtrera fram vilken Ramavtalsleverantör som ska tilldelas kontraktet.

Om två eller flera Ramavtalsleverantörer efter Avrop genom en särskild fördelningsnyckel har samma pris ska uppdraget tilldelas den Ramavtalsleverantör som är den först rangordnade Ramavtalsleverantören inom respektive delområde.

För mer info om vilken avropsordning som är aktuell, hur avrop genomförs och några praktiska exempel se snabbguide här.

Här väljer du avropsform


Rangordnat ramavtal innebär att du i första hand ska skicka din avropsförfrågan till den leverantör som rangordnats nummer 1.

Frågor & svar
  • 1 United Spaces Lindholmen

    Avtal: 23.3-1647-2023-061


    Dokument
    Senast uppdaterad
    Senast uppdaterad: 2023-12-04 2023-12-04
    United Spaces Lindholmen

    Ett konferenspaket för Dagkonferens ska minst innehålla: möteslokal (inom respektive deltagarspann, skolsittning 5–20 deltagare och 21–40 deltagare samt biosittning 41–60 deltagare), förtäring (förmiddagsfika, lunch (en rätt alternativt buffé inklusive måltidsdryck och kaffe/te) och eftermiddagsfika).

    Pris i SEK
    Pris per deltagare, 5–20 deltagare
    650
    Pris per deltagare, 21–40 deltagare
    590
    Pris per deltagare, 41–60 deltagare
    590
    United Spaces Lindholmen

    Priserna används vid avrop genom särskild fördelningsnyckel samt för tillkommande eller avgående deltagare och Tjänster (avser både förändringar i avrop genom rangordning (konferenspaket) och avrop genom särskild fördelningsnyckel). 

    I de fall där tjänsten är prissatt till 0 kr ingår tjänsten kostnadsfritt. 

    Pris i SEK
    Skolsittning heldag 5-20 deltagare
    320
    Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    260
    Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    260
    Skolsittning halvdag 5-20 deltagare
    285
    Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    210
    Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    210
    Biosittning heldag 5-20 deltagare
    320
    Biosittning heldag 21-40 deltagare
    260
    Biosittning heldag 41-60 deltagare
    260
    Biosittning halvdag 5-20 deltagare
    285
    Biosittning halvdag 21-40 deltagare
    210
    Biosittning halvdag 41-60 deltagare
    210
    U-bord heldag 5-20 deltagare
    320
    U-bord heldag 21-40 deltagare
    260
    U-bord heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord halvdag 5-20 deltagare
    285
    U-bord halvdag 21-40 deltagare
    210
    U-bord halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 5-20 deltagare
    315
    Styrelsesittning heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 5-20 deltagare
    285
    Styrelsesittning halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar heldag 5-20 deltagare
    320
    Öar heldag 21-40 deltagare
    260
    Öar heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar halvdag 5-20 deltagare
    285
    Öar halvdag 21-40 deltagare
    210
    Öar halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 5-20 deltagare
    320
    Fiskben heldag 21-40 deltagare
    260
    Fiskben heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 5-20 deltagare
    285
    Fiskben halvdag 21-40 deltagare
    210
    Fiskben halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning Heldag 11-20 deltagare
    320
    Extra lokal - Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    260
    Extra lokal - Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning Halvdag 11-20 deltagare
    285
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    210
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Pris grupprum (styck)
    1800
    Mobil hörslinga
    12000
    Lunch, 1 rätt per person
    150
    Lunch, 2 rätter per person
    Erbjuds ej
    Middag, 1 rätt per person
    Erbjuds ej
    Middag, 2 rätter per person
    Erbjuds ej
    Middag, 3 rätter per person
    Erbjuds ej
    Kaffe/te, smörgås och juice/smoothie per person
    110
    Kaffe/te och smörgås per person
    90
    Kaffe/te och bulle per person
    90
    Kaffe/te per person
    0
    United Spaces Lindholmen

    Ramavtalsleverantören bör i sin verksamhet bidra till att Sverige når de miljömål som Riksdagen fastställt, läs mer på Sveriges miljömål

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Miljö bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende endast flergångsglas/flergångsmuggar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende engångsartiklar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe, te och kakao?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för diskning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för städning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för deltagare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för verksamheten?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ljuskällor (minst 75% LED)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende matsvinn?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende samtliga måltider - Ekologiska alternativ (minst 20 %)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende uppföljning energianvändning?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende vattenblandare för tvättställ (flöde på högst 6 liter/min)?
    Ja
    United Spaces Lindholmen

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Kvalitet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kravet avseende hjärtstartare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende bredbandsuppkoppling (i minst en möteslokal)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dagsljus i alla möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende höj-/sänkbart alternativt ståbord i möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe och te hela dagen utan kostnad?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende konferenstelefon/högtalartelefon (får debiteras)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende låsbara grupprum?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende minst tre (3) möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende PPM-mätare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende två alternativa huvudrätter till lunch (fågel/kött och fisk)?
    Nej
    United Spaces Lindholmen

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Tillgänglighet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende reserverad parkeringsplats för person med funktionsnedsättning (inom 25 meter från entré)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende av- och påstigningsplats (inom 25 meter från entré)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende framkomlig gångväg från parkering till huviúdentré (för person som använder rullstol/rullator)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende lämplig ramp eller hiss vid eventuell trappa framför entréer som behöver passeras (för person som använder rullstol)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dörrars passagemått (minst 80 cm)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende trösklar? (inga eller anpassade trösklar)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende automatisk dörröppnare (huvudentré)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende att person som använder rullstol har fri passage mellan aktuella lokaler och utrymmen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende toalett för personer som använder hjälpmedel?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende sittplats nära receptionen respektive huvudentrén?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende käpphållare vid receptionen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kontrastmarkeringar på eventuella trappor och nivåskillnader?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ledstänger/räcken vid alla trappor/ramper som behöver passeras under konferensen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende utrymningslarm?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende fri passage till matsal/restaurang för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende nåbara rätter på bufféer för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende anpassningar luftburen allergi? (begäran ska ske senast fem dagar innan konferensen inleds)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende personhiss för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende fast eller mobil hörslinga (i reception och möteslokal)?
    Ja
  • 2 Lindholmen Conference Centre

    Avtal: 23.3-1647-2023-062


    Dokument
    Senast uppdaterad
    Senast uppdaterad: 2023-12-04 2023-12-04
    Lindholmen Conference Centre

    Ett konferenspaket för Dagkonferens ska minst innehålla: möteslokal (inom respektive deltagarspann, skolsittning 5–20 deltagare och 21–40 deltagare samt biosittning 41–60 deltagare), förtäring (förmiddagsfika, lunch (en rätt alternativt buffé inklusive måltidsdryck och kaffe/te) och eftermiddagsfika).

    Pris i SEK
    Pris per deltagare, 5–20 deltagare
    770
    Pris per deltagare, 21–40 deltagare
    595
    Pris per deltagare, 41–60 deltagare
    491
    Lindholmen Conference Centre

    Priserna används vid avrop genom särskild fördelningsnyckel samt för tillkommande eller avgående deltagare och Tjänster (avser både förändringar i avrop genom rangordning (konferenspaket) och avrop genom särskild fördelningsnyckel). 

    I de fall där tjänsten är prissatt till 0 kr ingår tjänsten kostnadsfritt. 

    Pris i SEK
    Skolsittning heldag 5-20 deltagare
    465
    Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    290
    Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Skolsittning halvdag 5-20 deltagare
    279
    Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    175
    Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Biosittning heldag 5-20 deltagare
    465
    Biosittning heldag 21-40 deltagare
    290
    Biosittning heldag 41-60 deltagare
    185
    Biosittning halvdag 5-20 deltagare
    279
    Biosittning halvdag 21-40 deltagare
    175
    Biosittning halvdag 41-60 deltagare
    185
    U-bord heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning Heldag 11-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning Halvdag 11-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Pris grupprum (styck)
    3675
    Mobil hörslinga
    Erbjuds ej
    Lunch, 1 rätt per person
    169
    Lunch, 2 rätter per person
    Erbjuds ej
    Middag, 1 rätt per person
    Erbjuds ej
    Middag, 2 rätter per person
    Erbjuds ej
    Middag, 3 rätter per person
    Erbjuds ej
    Kaffe/te, smörgås och juice/smoothie per person
    89
    Kaffe/te och smörgås per person
    69
    Kaffe/te och bulle per person
    67
    Kaffe/te per person
    35
    Lindholmen Conference Centre

    Ramavtalsleverantören bör i sin verksamhet bidra till att Sverige når de miljömål som Riksdagen fastställt, läs mer på Sveriges miljömål

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Miljö bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende samtliga måltider - Ekologiska alternativ (minst 20 %)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe, te och kakao?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende matsvinn?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för deltagare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för verksamheten?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende uppföljning energianvändning?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ljuskällor (minst 75% LED)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende vattenblandare för tvättställ (flöde på högst 6 liter/min)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende engångsartiklar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende endast flergångsglas/flergångsmuggar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för städning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för diskning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Lindholmen Conference Centre

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Kvalitet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kravet avseende hjärtstartare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende bredbandsuppkoppling (i minst en möteslokal)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dagsljus i alla möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende höj-/sänkbart alternativt ståbord i möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe och te hela dagen utan kostnad?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende konferenstelefon/högtalartelefon (får debiteras)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende låsbara grupprum?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende minst tre (3) möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende PPM-mätare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende två alternativa huvudrätter till lunch (fågel/kött och fisk)?
    Nej
    Lindholmen Conference Centre

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Tillgänglighet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende av- och påstigningsplats (inom 25 meter från entré)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende framkomlig gångväg från parkering till huviúdentré (för person som använder rullstol/rullator)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende lämplig ramp eller hiss vid eventuell trappa framför entréer som behöver passeras (för person som använder rullstol)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dörrars passagemått (minst 80 cm)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende trösklar? (inga eller anpassade trösklar)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende automatisk dörröppnare (huvudentré)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende att person som använder rullstol har fri passage mellan aktuella lokaler och utrymmen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende toalett för personer som använder hjälpmedel?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende sittplats nära receptionen respektive huvudentrén?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ledstänger/räcken vid alla trappor/ramper som behöver passeras under konferensen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende utrymningslarm?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende fri passage till matsal/restaurang för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende nåbara rätter på bufféer för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende anpassningar luftburen allergi? (begäran ska ske senast fem dagar innan konferensen inleds)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende personhiss för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende fast eller mobil hörslinga (i reception och möteslokal)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende reserverad parkeringsplats för person med funktionsnedsättning (inom 25 meter från entré)?
    Nej
    Uppfylls kriteriet avseende käpphållare vid receptionen?
    Nej
    Uppfylls kriteriet avseende kontrastmarkeringar på eventuella trappor och nivåskillnader?
    Nej
  • 3 Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen

    Avtal: 23.3-1647-2023-063


    Dokument
    Senast uppdaterad
    Senast uppdaterad: 2023-12-04 2023-12-04
    Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen

    Ett konferenspaket för Dagkonferens ska minst innehålla: möteslokal (inom respektive deltagarspann, skolsittning 5–20 deltagare och 21–40 deltagare samt biosittning 41–60 deltagare), förtäring (förmiddagsfika, lunch (en rätt alternativt buffé inklusive måltidsdryck och kaffe/te) och eftermiddagsfika).

    Pris i SEK
    Pris per deltagare, 5–20 deltagare
    645
    Pris per deltagare, 21–40 deltagare
    595
    Pris per deltagare, 41–60 deltagare
    595
    Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen

    Priserna används vid avrop genom särskild fördelningsnyckel samt för tillkommande eller avgående deltagare och Tjänster (avser både förändringar i avrop genom rangordning (konferenspaket) och avrop genom särskild fördelningsnyckel). 

    I de fall där tjänsten är prissatt till 0 kr ingår tjänsten kostnadsfritt. 

    Pris i SEK
    Skolsittning heldag 5-20 deltagare
    699
    Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    399
    Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Skolsittning halvdag 5-20 deltagare
    499
    Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    279
    Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Biosittning heldag 5-20 deltagare
    699
    Biosittning heldag 21-40 deltagare
    399
    Biosittning heldag 41-60 deltagare
    250
    Biosittning halvdag 5-20 deltagare
    499
    Biosittning halvdag 21-40 deltagare
    279
    Biosittning halvdag 41-60 deltagare
    200
    U-bord heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning Heldag 11-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning Halvdag 11-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Pris grupprum (styck)
    2500
    Mobil hörslinga
    Erbjuds ej
    Lunch, 1 rätt per person
    225
    Lunch, 2 rätter per person
    Erbjuds ej
    Middag, 1 rätt per person
    248
    Middag, 2 rätter per person
    358
    Middag, 3 rätter per person
    Erbjuds ej
    Kaffe/te, smörgås och juice/smoothie per person
    147
    Kaffe/te och smörgås per person
    112
    Kaffe/te och bulle per person
    112
    Kaffe/te per person
    28
    Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen

    Ramavtalsleverantören bör i sin verksamhet bidra till att Sverige når de miljömål som Riksdagen fastställt, läs mer på Sveriges miljömål

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Miljö bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende endast flergångsglas/flergångsmuggar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende engångsartiklar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe, te och kakao?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för diskning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för städning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för deltagare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för verksamheten?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ljuskällor (minst 75% LED)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende matsvinn?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende samtliga måltider - Ekologiska alternativ (minst 20 %)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende uppföljning energianvändning?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende vattenblandare för tvättställ (flöde på högst 6 liter/min)?
    Ja
    Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Kvalitet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kravet avseende hjärtstartare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende bredbandsuppkoppling (i minst en möteslokal)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dagsljus i alla möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende höj-/sänkbart alternativt ståbord i möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe och te hela dagen utan kostnad?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende konferenstelefon/högtalartelefon (får debiteras)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende låsbara grupprum?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende minst tre (3) möteslokaler?
    Nej
    Uppfylls kriteriet avseende PPM-mätare?
    Nej
    Uppfylls kriteriet avseende två alternativa huvudrätter till lunch (fågel/kött och fisk)?
    Nej
    Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Tillgänglighet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende reserverad parkeringsplats för person med funktionsnedsättning (inom 25 meter från entré)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende av- och påstigningsplats (inom 25 meter från entré)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende framkomlig gångväg från parkering till huviúdentré (för person som använder rullstol/rullator)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende lämplig ramp eller hiss vid eventuell trappa framför entréer som behöver passeras (för person som använder rullstol)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dörrars passagemått (minst 80 cm)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende trösklar? (inga eller anpassade trösklar)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende automatisk dörröppnare (huvudentré)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende att person som använder rullstol har fri passage mellan aktuella lokaler och utrymmen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende toalett för personer som använder hjälpmedel?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende sittplats nära receptionen respektive huvudentrén?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende käpphållare vid receptionen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kontrastmarkeringar på eventuella trappor och nivåskillnader?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ledstänger/räcken vid alla trappor/ramper som behöver passeras under konferensen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende utrymningslarm?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende fri passage till matsal/restaurang för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende anpassningar luftburen allergi? (begäran ska ske senast fem dagar innan konferensen inleds)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende personhiss för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende nåbara rätter på bufféer för person som använder rullstol?
    Nej
    Uppfylls kriteriet avseende fast eller mobil hörslinga (i reception och möteslokal)?
    Nej
  • 4 Arken Hotel & Art Garden Spa

    Avtal: 23.3-1647-2023-064

    Oljevägen 100
    418 34 Göteborg

    Konferensrum: 28

    Dokument
    Senast uppdaterad
    Senast uppdaterad: 2023-12-04 2023-12-04
    Arken Hotel & Art Garden Spa

    Ett konferenspaket för Dagkonferens ska minst innehålla: möteslokal (inom respektive deltagarspann, skolsittning 5–20 deltagare och 21–40 deltagare samt biosittning 41–60 deltagare), förtäring (förmiddagsfika, lunch (en rätt alternativt buffé inklusive måltidsdryck och kaffe/te) och eftermiddagsfika).

    Pris i SEK
    Pris per deltagare, 5–20 deltagare
    665
    Pris per deltagare, 21–40 deltagare
    665
    Pris per deltagare, 41–60 deltagare
    665
    Arken Hotel & Art Garden Spa

    Priserna används vid avrop genom särskild fördelningsnyckel samt för tillkommande eller avgående deltagare och Tjänster (avser både förändringar i avrop genom rangordning (konferenspaket) och avrop genom särskild fördelningsnyckel). 

    I de fall där tjänsten är prissatt till 0 kr ingår tjänsten kostnadsfritt. 

    Pris i SEK
    Skolsittning heldag 5-20 deltagare
    295
    Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    295
    Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    295
    Skolsittning halvdag 5-20 deltagare
    295
    Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    295
    Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    295
    Biosittning heldag 5-20 deltagare
    295
    Biosittning heldag 21-40 deltagare
    295
    Biosittning heldag 41-60 deltagare
    295
    Biosittning halvdag 5-20 deltagare
    295
    Biosittning halvdag 21-40 deltagare
    295
    Biosittning halvdag 41-60 deltagare
    295
    U-bord heldag 5-20 deltagare
    295
    U-bord heldag 21-40 deltagare
    295
    U-bord heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord halvdag 5-20 deltagare
    295
    U-bord halvdag 21-40 deltagare
    295
    U-bord halvdag 41-60 deltagare
    295
    Styrelsesittning heldag 5-20 deltagare
    295
    Styrelsesittning heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 5-20 deltagare
    295
    Styrelsesittning halvdag 21-40 deltagare
    295
    Styrelsesittning halvdag 41-60 deltagare
    295
    Öar heldag 5-20 deltagare
    295
    Öar heldag 21-40 deltagare
    295
    Öar heldag 41-60 deltagare
    295
    Öar halvdag 5-20 deltagare
    295
    Öar halvdag 21-40 deltagare
    295
    Öar halvdag 41-60 deltagare
    295
    Fiskben heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning Heldag 11-20 deltagare
    4500
    Extra lokal - Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    6500
    Extra lokal - Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    8500
    Extra lokal - Skolsittning Halvdag 11-20 deltagare
    4500
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    6500
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    8500
    Pris grupprum (styck)
    3500
    Mobil hörslinga
    1000
    Lunch, 1 rätt per person
    200
    Lunch, 2 rätter per person
    Erbjuds ej
    Middag, 1 rätt per person
    250
    Middag, 2 rätter per person
    385
    Middag, 3 rätter per person
    485
    Kaffe/te, smörgås och juice/smoothie per person
    100
    Kaffe/te och smörgås per person
    85
    Kaffe/te och bulle per person
    85
    Kaffe/te per person
    30
    Arken Hotel & Art Garden Spa

    Ramavtalsleverantören bör i sin verksamhet bidra till att Sverige når de miljömål som Riksdagen fastställt, läs mer på Sveriges miljömål

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Miljö bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende endast flergångsglas/flergångsmuggar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende engångsartiklar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe, te och kakao?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för diskning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för städning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för deltagare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för verksamheten?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ljuskällor (minst 75% LED)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende matsvinn?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende samtliga måltider - Ekologiska alternativ (minst 20 %)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende uppföljning energianvändning?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende vattenblandare för tvättställ (flöde på högst 6 liter/min)?
    Ja
    Arken Hotel & Art Garden Spa

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Kvalitet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kravet avseende hjärtstartare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende bredbandsuppkoppling (i minst en möteslokal)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dagsljus i alla möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende höj-/sänkbart alternativt ståbord i möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe och te hela dagen utan kostnad?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende konferenstelefon/högtalartelefon (får debiteras)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende låsbara grupprum?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende minst tre (3) möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende PPM-mätare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende två alternativa huvudrätter till lunch (fågel/kött och fisk)?
    Nej
    Arken Hotel & Art Garden Spa

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Tillgänglighet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende reserverad parkeringsplats för person med funktionsnedsättning (inom 25 meter från entré)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende av- och påstigningsplats (inom 25 meter från entré)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende framkomlig gångväg från parkering till huviúdentré (för person som använder rullstol/rullator)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende lämplig ramp eller hiss vid eventuell trappa framför entréer som behöver passeras (för person som använder rullstol)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dörrars passagemått (minst 80 cm)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende trösklar? (inga eller anpassade trösklar)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende automatisk dörröppnare (huvudentré)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende att person som använder rullstol har fri passage mellan aktuella lokaler och utrymmen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende toalett för personer som använder hjälpmedel?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende sittplats nära receptionen respektive huvudentrén?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende käpphållare vid receptionen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kontrastmarkeringar på eventuella trappor och nivåskillnader?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ledstänger/räcken vid alla trappor/ramper som behöver passeras under konferensen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende utrymningslarm?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende fri passage till matsal/restaurang för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende nåbara rätter på bufféer för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende anpassningar luftburen allergi? (begäran ska ske senast fem dagar innan konferensen inleds)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende personhiss för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende fast eller mobil hörslinga (i reception och möteslokal)?
    Ja
  • 5 Clarion Hotel The Pier

    Avtal: 23.3-1647-2023-065


    Dokument
    Senast uppdaterad
    Senast uppdaterad: 2023-12-04 2023-12-04
    Clarion Hotel The Pier

    Ett konferenspaket för Dagkonferens ska minst innehålla: möteslokal (inom respektive deltagarspann, skolsittning 5–20 deltagare och 21–40 deltagare samt biosittning 41–60 deltagare), förtäring (förmiddagsfika, lunch (en rätt alternativt buffé inklusive måltidsdryck och kaffe/te) och eftermiddagsfika).

    Pris i SEK
    Pris per deltagare, 5–20 deltagare
    765
    Pris per deltagare, 21–40 deltagare
    765
    Pris per deltagare, 41–60 deltagare
    765
    Clarion Hotel The Pier

    Priserna används vid avrop genom särskild fördelningsnyckel samt för tillkommande eller avgående deltagare och Tjänster (avser både förändringar i avrop genom rangordning (konferenspaket) och avrop genom särskild fördelningsnyckel). 

    I de fall där tjänsten är prissatt till 0 kr ingår tjänsten kostnadsfritt. 

    Pris i SEK
    Skolsittning heldag 5-20 deltagare
    850
    Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    485
    Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Skolsittning halvdag 5-20 deltagare
    750
    Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    340
    Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Biosittning heldag 5-20 deltagare
    850
    Biosittning heldag 21-40 deltagare
    485
    Biosittning heldag 41-60 deltagare
    255
    Biosittning halvdag 5-20 deltagare
    750
    Biosittning halvdag 21-40 deltagare
    340
    Biosittning halvdag 41-60 deltagare
    200
    U-bord heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    U-bord halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Styrelsesittning halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Öar halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 5-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Fiskben halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning Heldag 11-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning Halvdag 11-20 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    Erbjuds ej
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    Erbjuds ej
    Pris grupprum (styck)
    4500
    Mobil hörslinga
    Erbjuds ej
    Lunch, 1 rätt per person
    248
    Lunch, 2 rätter per person
    Erbjuds ej
    Middag, 1 rätt per person
    335
    Middag, 2 rätter per person
    552
    Middag, 3 rätter per person
    Erbjuds ej
    Kaffe/te, smörgås och juice/smoothie per person
    155
    Kaffe/te och smörgås per person
    120
    Kaffe/te och bulle per person
    120
    Kaffe/te per person
    28
    Clarion Hotel The Pier

    Ramavtalsleverantören bör i sin verksamhet bidra till att Sverige når de miljömål som Riksdagen fastställt, läs mer på Sveriges miljömål

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Miljö bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende endast flergångsglas/flergångsmuggar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende engångsartiklar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe, te och kakao?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för diskning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för städning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för deltagare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för verksamheten?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ljuskällor (minst 75% LED)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende matsvinn?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende samtliga måltider - Ekologiska alternativ (minst 20 %)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende uppföljning energianvändning?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende vattenblandare för tvättställ (flöde på högst 6 liter/min)?
    Ja
    Clarion Hotel The Pier

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Kvalitet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kravet avseende hjärtstartare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende bredbandsuppkoppling (i minst en möteslokal)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dagsljus i alla möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende höj-/sänkbart alternativt ståbord i möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe och te hela dagen utan kostnad?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende konferenstelefon/högtalartelefon (får debiteras)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende låsbara grupprum?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende minst tre (3) möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende PPM-mätare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende två alternativa huvudrätter till lunch (fågel/kött och fisk)?
    Nej
    Clarion Hotel The Pier

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Tillgänglighet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende reserverad parkeringsplats för person med funktionsnedsättning (inom 25 meter från entré)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende av- och påstigningsplats (inom 25 meter från entré)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende framkomlig gångväg från parkering till huviúdentré (för person som använder rullstol/rullator)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende lämplig ramp eller hiss vid eventuell trappa framför entréer som behöver passeras (för person som använder rullstol)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dörrars passagemått (minst 80 cm)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende trösklar? (inga eller anpassade trösklar)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende automatisk dörröppnare (huvudentré)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende att person som använder rullstol har fri passage mellan aktuella lokaler och utrymmen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende toalett för personer som använder hjälpmedel?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende sittplats nära receptionen respektive huvudentrén?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kontrastmarkeringar på eventuella trappor och nivåskillnader?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ledstänger/räcken vid alla trappor/ramper som behöver passeras under konferensen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende utrymningslarm?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende fri passage till matsal/restaurang för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende nåbara rätter på bufféer för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende anpassningar luftburen allergi? (begäran ska ske senast fem dagar innan konferensen inleds)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende personhiss för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende fast eller mobil hörslinga (i reception och möteslokal)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende käpphållare vid receptionen?
    Nej
  • 6 Radisson Blu Riverside Hotel

    Avtal: 23.3-1647-2023-066


    Dokument
    Senast uppdaterad
    Senast uppdaterad: 2023-12-04 2023-12-04
    Radisson Blu Riverside Hotel

    Ett konferenspaket för Dagkonferens ska minst innehålla: möteslokal (inom respektive deltagarspann, skolsittning 5–20 deltagare och 21–40 deltagare samt biosittning 41–60 deltagare), förtäring (förmiddagsfika, lunch (en rätt alternativt buffé inklusive måltidsdryck och kaffe/te) och eftermiddagsfika).

    Pris i SEK
    Pris per deltagare, 5–20 deltagare
    845
    Pris per deltagare, 21–40 deltagare
    845
    Pris per deltagare, 41–60 deltagare
    845
    Radisson Blu Riverside Hotel

    Priserna används vid avrop genom särskild fördelningsnyckel samt för tillkommande eller avgående deltagare och Tjänster (avser både förändringar i avrop genom rangordning (konferenspaket) och avrop genom särskild fördelningsnyckel). 

    I de fall där tjänsten är prissatt till 0 kr ingår tjänsten kostnadsfritt. 

    Pris i SEK
    Skolsittning heldag 5-20 deltagare
    400
    Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    400
    Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    400
    Skolsittning halvdag 5-20 deltagare
    300
    Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    300
    Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    300
    Biosittning heldag 5-20 deltagare
    400
    Biosittning heldag 21-40 deltagare
    400
    Biosittning heldag 41-60 deltagare
    400
    Biosittning halvdag 5-20 deltagare
    300
    Biosittning halvdag 21-40 deltagare
    300
    Biosittning halvdag 41-60 deltagare
    300
    U-bord heldag 5-20 deltagare
    400
    U-bord heldag 21-40 deltagare
    400
    U-bord heldag 41-60 deltagare
    400
    U-bord halvdag 5-20 deltagare
    300
    U-bord halvdag 21-40 deltagare
    300
    U-bord halvdag 41-60 deltagare
    300
    Styrelsesittning heldag 5-20 deltagare
    400
    Styrelsesittning heldag 21-40 deltagare
    400
    Styrelsesittning heldag 41-60 deltagare
    400
    Styrelsesittning halvdag 5-20 deltagare
    300
    Styrelsesittning halvdag 21-40 deltagare
    300
    Styrelsesittning halvdag 41-60 deltagare
    300
    Öar heldag 5-20 deltagare
    400
    Öar heldag 21-40 deltagare
    400
    Öar heldag 41-60 deltagare
    400
    Öar halvdag 5-20 deltagare
    300
    Öar halvdag 21-40 deltagare
    300
    Öar halvdag 41-60 deltagare
    300
    Fiskben heldag 5-20 deltagare
    400
    Fiskben heldag 21-40 deltagare
    400
    Fiskben heldag 41-60 deltagare
    400
    Fiskben halvdag 5-20 deltagare
    300
    Fiskben halvdag 21-40 deltagare
    300
    Fiskben halvdag 41-60 deltagare
    300
    Extra lokal - Skolsittning Heldag 11-20 deltagare
    7500
    Extra lokal - Skolsittning heldag 21-40 deltagare
    7500
    Extra lokal - Skolsittning heldag 41-60 deltagare
    7500
    Extra lokal - Skolsittning Halvdag 11-20 deltagare
    6500
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 21-40 deltagare
    6500
    Extra lokal - Skolsittning halvdag 41-60 deltagare
    6500
    Pris grupprum (styck)
    4500
    Mobil hörslinga
    2500
    Lunch, 1 rätt per person
    205
    Lunch, 2 rätter per person
    275
    Middag, 1 rätt per person
    295
    Middag, 2 rätter per person
    395
    Middag, 3 rätter per person
    531
    Kaffe/te, smörgås och juice/smoothie per person
    120
    Kaffe/te och smörgås per person
    80
    Kaffe/te och bulle per person
    80
    Kaffe/te per person
    30
    Radisson Blu Riverside Hotel

    Ramavtalsleverantören bör i sin verksamhet bidra till att Sverige når de miljömål som Riksdagen fastställt, läs mer på Sveriges miljömål

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Miljö bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende endast flergångsglas/flergångsmuggar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende engångsartiklar?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe, te och kakao?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för diskning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kemiska produkter för städning (100 % miljömärkta)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för deltagare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende källsortering för verksamheten?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ljuskällor (minst 75% LED)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende matsvinn?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende samtliga måltider - Ekologiska alternativ (minst 20 %)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende uppföljning energianvändning?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende vattenblandare för tvättställ (flöde på högst 6 liter/min)?
    Ja
    Radisson Blu Riverside Hotel

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Kvalitet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kravet avseende hjärtstartare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende bredbandsuppkoppling (i minst en möteslokal)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dagsljus i alla möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende höj-/sänkbart alternativt ståbord i möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kaffe och te hela dagen utan kostnad?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende konferenstelefon/högtalartelefon (får debiteras)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende låsbara grupprum?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende minst tre (3) möteslokaler?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende PPM-mätare?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende två alternativa huvudrätter till lunch (fågel/kött och fisk)?
    Nej
    Radisson Blu Riverside Hotel

    Ramavtalsleverantören har i sitt anbud, genom att svara JA eller NEJ på ställda tilldelningskriterier avseende Tillgänglighet bekräftat om de tilldelningskriterier som ställs i upphandlingsdokumentet är uppfyllda eller inte.

    Ja/Nej
    Uppfylls kriteriet avseende reserverad parkeringsplats för person med funktionsnedsättning (inom 25 meter från entré)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende av- och påstigningsplats (inom 25 meter från entré)? 
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende framkomlig gångväg från parkering till huviúdentré (för person som använder rullstol/rullator)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende lämplig ramp eller hiss vid eventuell trappa framför entréer som behöver passeras (för person som använder rullstol)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende dörrars passagemått (minst 80 cm)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende trösklar? (inga eller anpassade trösklar)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende automatisk dörröppnare (huvudentré)?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende att person som använder rullstol har fri passage mellan aktuella lokaler och utrymmen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende toalett för personer som använder hjälpmedel?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende sittplats nära receptionen respektive huvudentrén?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende käpphållare vid receptionen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende kontrastmarkeringar på eventuella trappor och nivåskillnader?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende ledstänger/räcken vid alla trappor/ramper som behöver passeras under konferensen?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende utrymningslarm?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende fri passage till matsal/restaurang för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende nåbara rätter på bufféer för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende anpassningar luftburen allergi? (begäran ska ske senast fem dagar innan konferensen inleds)
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende personhiss för person som använder rullstol?
    Ja
    Uppfylls kriteriet avseende fast eller mobil hörslinga (i reception och möteslokal)?
    Ja
Namn
Senast uppdaterad
Senast uppdaterad: 2024-04-11 2024-04-11
Senast uppdaterad: 2024-04-11 2024-04-11
Senast uppdaterad: 2024-04-11 2024-04-11
Senast uppdaterad: 2024-09-04 2024-09-04
Senast uppdaterad: 2023-12-27 2023-12-27
Senast uppdaterad: 2024-05-03 2024-05-03
Senast uppdaterad: 2023-12-13 2023-12-13
Senast uppdaterad: 2023-12-20 2023-12-20
Senast uppdaterad: 2023-12-20 2023-12-20
Senast uppdaterad: 2023-12-21 2023-12-21
Senast uppdaterad: 2024-08-30 2024-08-30
Senast uppdaterad: 2023-12-20 2023-12-20
Senast uppdaterad: 2024-05-03 2024-05-03

Myndigheter under regeringen

Avropsberättigade statliga myndigheter under regeringen ska avropa från de statliga ramavtalen. Förordning (1998:796) om statlig inköpssamordning gäller för myndigheter under regeringen. Dessa myndigheter deltar med automatik och har rätt att avropa på samtliga statliga ramavtal i enlighet med regleringen i förordningen. För information om regleringen och myndigheterna, se regeringens webbplats.

Register över statliga myndigheter under regeringen finns på SCB:s myndighetsregister: https://myndighetsregistret.scb.se


Organisationer som deltar via bekräftelse

Namn
Akademiska Hus Aktiebolag
Aviseq critical communication AB
Kungliga Operan Aktiebolag
Nordregio
Norrlandsfonden
Riksdagens ombudsmän
Riksdagsförvaltningen
Riksrevisionen
Riksteatern
RISE Research Institutes of Sweden AB
SMA Maintenance
Specialfastigheter Sverige Aktiebolag
Stiftelsen för Miljöstrategisk Forskning
Stiftelsen för strategisk forskning
Stiftelsen Högskolan i Jönköping
Stiftelsen Röda korshemmet
Stiftelsen Skansen
Stiftelsen Svensk Industridesign, SVID
Svenska Filminstitutet
Sveriges Riksbank
Inga nyheter

Uppfyllda mål inom nationella upphandlingsstrategin

Nationella upphandlingsstrategin innehåller sju inriktningsmål. Dessa kan upphandlande myndigheter och enheter arbeta utifrån för att utveckla sitt strategiska arbete med offentliga inköp.

1

Offentlig upphandling som strategiskt verktyg för en god affär.

2

Effektivare offentliga inköp.

3

En mångfald av leverantörer och en väl fungerande konkurrens.

4

En rättssäker offentlig upphandling.

5

En offentlig upphandling som främjar innovationer och alternativa lösningar.

6

En miljömässigt ansvarsfull offentlig upphandling.

7

Offentlig upphandling som bidrar till ett mer socialt hållbart samhälle..

Nationella upphandlingsstrategin
Senast ändrad: 2024-03-06